آمادگی نیروهای مسلح جرأت و تفکر تجاوز به جمهوری اسلامی را از دشمن می‌گیرد


آمادگی نیروهای مسلح جرأت و تفکر تجاوز به جمهوری اسلامی را از دشمن می گیرد

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز با حضور در منطقه رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی در جمع دست اندرکاران این رزمایش حضور یافت.

وی در جمع خبرنگاران حاضر در منطقه رزمایش با اشاره به اینکه فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با دشمنان و تهدیدهای احتمالی آنها برگرفته از دستورات الهی است، افزود: الحمدلله نیروهای مسلح ما روز به روز و با توجه به فرامین الهی و تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا از آمادگی بیشتری برخوردار می شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه افزود: رزمایش بزرگ اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت که توسط نیروی هوایی برگزار می شود در راستای همین آمادگی ها می باشد. رزمایشی که دوستان ما را امیدوار و دشمنانمان را ناامید می نماید.

نماینده ولی فقیه در ارتش همچنین گفت: اینگونه رزمایشها قطعاً در روحیه کارکنان نیروی هوایی بویژه خلبانان جوان این نیرو تأثیر به سزایی داشته و آنها را در جهت آمادگی همیشگی یاری می نماید.

ارتش در تدین نمونه است



ارتش در تدین نمونه است

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع معاونین و روسای عقیدتی سیاسی مقیم تهران و پیشکسوتان ارتش گفت: ما نباید از دشمن تبعیت کنیم بلکه باید در برابر حرف زور و یاوه گویی چنین دشمنانی ایستادگی نماییم و برخلاف میل آنها حرکت کرده و در پیشبرد اهداف اسلامی خود کاملا هوشیار و آگاهانه عمل کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ما باید اصلی ترین پیام امام حسین (ع) را الگوی رابطه با دشمنان خود قرار دهیم اظهار داشت: "هیهات منا الذله" پیامی بود که حضرت سیدالشهدا(ع) برای نسل های آینده به یادگار گذاشت. با رصد تاریخ متوجه خواهیم شد که در دوره های گذشته با تبعیت از دشمنان تمام اختیارات کشور در دست دشمنان قرار داشت. اما ما با الگوبرداری از کلام و پیام امام حسین(ع)، تدابیر حکیمانه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(حفظه الله) در عدم تبعیت از دشمن  مقابل آن هاایستادگی خواهیم کرد.

اگر به خواسته‌های ما تن ندهی، به سرنوشت مبارک دچار می‌شوی!



جانشین ولیعهد عربستان در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور مصر، وی را تهدید کرد.
عربستان خطاب به سیسی: اگر به خواسته‌های ما تن ندهی، به سرنوشت مبارک دچار می‌شوی!
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "پانوراما الشرق الاوسط"؛ "عبدالفتاح سیسی" –رئیس جمهور مصر- در دیدار اخیر خود با سردبیران روزنامه های مصری کوشید تا وجود هرگونه اختلاف میان کشورش و عربستان سعودی را رد کند و رسانه ها را به تنش زایی میان دو کشور متهم کرد.

براین اساس، موقتا دست‌کم تبلیغات رسانه‌ای از جانب مصر آرام شد، ولی این موضوع همچنان به مانند آتش زیر خاکستر باقی است.

"مکرم محمد احمد"، روزنامه نگار کهنه‌کار مصری که یکی از نزدیکان "حسنی مبارک" –رئیس جمهور مخلوع مصر- به شمار می رود و رابطه خود با رئیس جمهور کنونی را خوب توصیف می کند، با حضور در یک برنامه تلویزیونی، دور جدیدی از انتقادها علیه عربستان سعودی را آغاز و اعلام کرد: "اسرائیل ماموریت امنیتی در دو جزیره تیران و صنافر را –که مصر به عربستان سپرده بود- تحویل خواهد گرفت".

عملیات سوختگیری هوایی


 Image result for ‫سوختگیری هواپیما در رزمایش هوایی‬‎

در آخرین روز رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت ۶ عملیات سوختگیری هوایی توسط تانکر سوخت رسان 747 به چهار فروند جنگنده اف ۴ صورت گرفت.

در آخرین روز رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت ٦،عملیات سوخت‌گیری هوایی توسط تانکر سوخت رسان 747 به چهار فروند جنگنده اف 4 در منطقه انارک صورت گرفت.

ششمین رزمایش فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش روز دوشنبه (26 مهر ماه 95) در منطقه عمومی اصفهان آغاز شده بود.

در این رزمایش سه روز انواع هواپیماهای شکاری رهگیر، شکاری بمب افکن، ترابری نیمه سنگین و سبک، هواپیماهای ارتباطی و شناسایی، سوخت رسان و انواع پهپادها حضور داشتند.

چشمان همیشه بیدار پدافند با تلاش شبانه روزی خود از حریم آسمان ولایت دفاع خواهد کرد.


 امیر سرتیپ اسماعیلی:

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با حضور در منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی و گروه پدافند هوایی شهید اقبالپور همدان گفت: مردم ولایت مدار ایران اسلامی بدانند چشمان همیشه بیدار پدافند با تلاش شبانه روزی خود از حریم آسمان ولایت دفاع خواهد کرد.