خواب کاخ سفید برای عراق تعبیر نشد!


ترکیب کنونی پارلمان عراق می‌تواند تهدید‌های ساختگی را به فرصت‌های واقعی تبدیل کند.

 امسال سال انتخاب‌ها در غرب آسیا بود، مردم دو کشور مهم و راهبردی در منطقه یعنی لبنان و عراق پای صندوق‌های رای رفتند تا نامزد‌های مورد نظر خود را  راهی پارلمان  کنند، در حالیکه انتخابات لبنان با حواشی پیش از آن به پیروزی حزب الله منتهی شد؛ اما حاشیه‌ها در عراق پرنگ‌تر بود چرا که علاوه بر آتش سوزی صندوق های رای که انتخابات را تا مرز برگزاری دوباره برد، این کشور دو بحران اساسی را نیز پشت سر گذاشت تا مردمانش انگشت های آب رنگ خود را به نشانه انتخاب جلوی دوربین های خبری بگیرند. 

آمریکا ستیزی پارلمانی عراق،نقطه وصل با ایران

واکنش فیفا به پلاکارد هوادار ایرانی در ورزشگاه +عکس


صفحه‌ی توئیتر رسمى جام جهانى ۲۰۱۸ روسیه با انتشار پستی، به دیدار تیم ملی کشورمان و اسپانیا واکنش نشان داد.

فیفاتیم ملی فوتبال کشورمان که دومین تیم ملی راه یافته به جام جهانی 2018 روسیه است، در گروه ۲ این رقابت‌ها با تیم‌های ملی مراکش، اسپانیا و پرتغال هم‌گروه شده است. شاگردان کی‌روش از ساعت 22:30 دیشب در یک بازی حساس در  ورزشگاه «کازان آرنا» روسیه به مصاف تیم ملی اسپانیا رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود اسپانیا به پایان رسید.

صفحه‌ی رسمی توییتر جام جهانی 2018 روسیه با انتشار پستی، به دیدار  تیم ملی کشورمان و اسپانیا واکنش نشان داد. این صفحه تصویری از یک هوادار تیم ملی کشورمان را به اشتراک گذاشته که پلاکاردی در دست دارد و روی آن نوشته "اگر چه ما بازیکن بزرگی مثل اینیستا یا رونالدو نداریم اما یک قلب بزرگ و یک رویای بزرگ‌تر داریم". صفحه‌ی رسمی جام جهانی در زیر این عکس نوشته است "رویا هنوز زنده است".

یک فروند جنگنده F-۴ در پایگاه هوایی تهران اورهال شد

تاریخ : چهارشنبه سی ام خرداد ۱۳۹۷ | 23:44 | نویسنده : اسکندریعملیات بازآماد (اورهال) یک فروند هواپیمایF-۴ نیروی هوایی ارتش در پایگاه شهید لشکری به پایان رسید.

یک فروند جنگنده F-۴ در پایگاه هوایی تهران اورهال شدمتخصصان پیشکسوت و جوان نیرو هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صرف 18 هزار و 500 نفر ساعت کار، توانستند با تکیه بر توان داخلی پس از ماه‌ها تلاش یک فروند هواپیمای اف- 4 نیروی هوایی ارتش را بازآماد کنند.

گفتنی است این هواپیما پس از پروازهای آزمایشی و تست ‌نهایی نهایی صبح امروز به ناوگان عملیاتی نیرو هوایی ارتش پیوست.

انتهای پیام/

درس دموکراسی در خطبه های نماز جمعه 29 خرداد88/ رودستی که دشمن از دو خطبه رهبر انقلاب خورد


بدون شک پس از رفراندوم جمهوری اسلامی، مشارکت گسترده مردمی در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 یکی از نمادها و نمودهای اصلی مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی در میان آحاد مختلف مردم بوده است. از همین رو دشمنان نظام و انقلاب سعی کردند تا بوسیله برخی از هم پیمانان خود در داخل کشور و همچنین نابخردانی که در دام نقشه دشمن افتاده اند، مسیر حرکت پرشور مردمی در انتخابات ریاست جمهوری را منحرف کرده و اصطلاحا جشن گسترده و پرشکوه تمرین دموکراسی در کشور را به جنبشی اعتراضی تبدیل نمایند.
حضور مقام معظم رهبری در 29 خرداد 88 در نماز جمعه تهران، بسیاری از غبارها را ربوده و با روشنگری، از اهداف پشت پرده دشمنان ذیل انتخابات ریاست جمهوری پرده برداری نمود. خطبه های رهبر معظم انقلاب در خرداد ماه را می توان یکی از آوانگاردترین بیانات در دهه 80 دانست به نحوی که موجب فروکش شدن سیل اغتشاشات پیوسته خیابانی گردید. اما رهبری در این خطبه ها به چه مواردی اشاره کرده و چه نکاتی را برای مردم شفاف نمودند؟

درس دموکراسی در خطبه های نماز جمعه 29 خرداد88/ رودستی که دشمن از دو خطبه رهبر انقلاب خورد

اقدام هماهنگ دشمن با عناصر ضدانقلاب در راستای تحت فشار گذاشتن نظام اسلامی



گل به‌خودی کرباسچی در بازی ایران-آمریکا/ چرا عده‌ای از برجام عبرت نمی‌گیرند؟

اخیراً جمعی از اصلاح طلبان در نامه ای احمقانه و ذلت بار خواستار مذاکره مستقیم و بدون پیش شرط با ترامپ شده اند.

نویسندگان این نامه خفت بار با اشاره به از دست رفتنِ فرصت! دولت باراک اوباما از مسوولان تصمیم‌گیر نظام خواسته‌اند �فارغ از جنگ‌های روانی کاخ سفید با یک تصمیم ملی! اعلام کنند که حاضر به انجام مذاکرات بدون قید و شرط با آمریکا هستند تا قدمی در راه‌حل! مشکلات و اختلافات برداشته شود.

بیشتر بخوانید:

http://javaninews.ir/%d8%a7%d9%82