حیدر»؛ اولین تک‌تیرانداز سنگین و نیمه اتوماتیک ایرانی


سلاح ایرانی حیدر

در نبردهای جدید منطقه خصوصا در جریان مقابله با گروه‌های تکفیری در عراق و سوریه، شاهد استفاده گسترده این تروریست‌ها، از خودروهای انتحاری هستیم که در بسیاری از موارد نیز خودروهای مذکور زره‌پوش هستند.

موشک پدافندی و برد بلند صیاد ۳ رسما به نمایش گذاشته شد


در مراسم رژه روز ارتش، موشک پدافندی و برد بلند و ارتفاع بالای صیاد 3 برای نخستین بار رسما به نمایش گذاشته شد.پیش از این، فقط یک بار این موشک آن هم به طور اتفاقی در جریان بازدید علی لاریجانی از یک نمایشگاه نظامی، دیده شده بود.

چهره آفندی ارتش در روز نمایش جدیدترین سامانه های پدافندی



رژه ارتش

 رژه بزرگ نیروهای سه گانه ارتش و قرارگاه پدافند هوایی به مناسبت 29 فروردین (روز ارتش و تجلیل از فداکاری‌های نیروی زمینی) با حضور رئیس جمهور، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح و فرماندهان عالیرتبه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در جوار حرم حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

«اصولگرایان به جان یکدیگر می‌افتند، ما به جان نظام!»؛ وزیر کشور دولت اصلاحات به تازگی اظهارات قابل تاملی مطرح کرده است


اصولگرایان به جان یکدیگر می‌افتند، ما به جان نظام!



. 
موسوی لاری

«عبدالواحد موسوی لاری» از فعالان اصلاح‌طلب و وزیر کشور دولت اصلاحات به تازگی در بخشی از یک مصاحبه با سایت خبرآنلاین درباره انتخابات اظهار کرده است:‌

حتی اگر فضا دو قطبی نشود کاندیداهای اصولگرا به جان یکدیگر می‌افتند و هیچ کدام به نفع دیگری کنار نخواهد رفت. بنابراین آن ها می‌خواهند راهی پیدا کنند که در عین تکثر به نتیجه برسند که البته موضوع سختی برای آنها است. 

*اظهارات عجیب موسوی لاری در حالیست که تنها در ایام ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری، آقایان «سعید جلیلی» و «مهرداد بذرپاش» به نفع کاندیدای اصلح و برای وحدت جبهه نیروهای انقلاب از حضور در صحنه انصراف دادند اما گویا این اخبار به گوش وزیر کشور دولت اصلاحات نرسیده است.

بیان عبارات سخیف مسبوق به سابقه است و جریان های خاص، همواره در آستانه هر انتخاباتی انواع توهین‌ها را به رقبای خود نثار می‌کنند.

وزیر خزانه داری آمریکا: تحریم های بیشتری را ضد ایران اعمال می ‌کنیم



«استیون مِنوچین» وزیر خزانه داری آمریکا گفت: این کشور تحریم های بیشتری هم ضد کره شمالی اعمال خواهد کرد چون روز یکشنبه با آزمایش موشکی خود که ناموفق هم بود قطعنامه های سازمان ملل را نقض کرده است.

وزیر خزانه داری آمریکا مدعی شد این کشور قصد دارد تحریم های بیشتری ضد ایران اعمال کند اما این تحریم ها به برنامه هسته ای ایران مربوط نیستند.

وزیر خزانه داری آمریکا گفت: برنامه تحریم ها فوق العاده مهم است و این تحریم ها بخش مهمی از شغل من هستند.

استیون مِنوچین اظهار داشت: دولت ترامپ تحریم ها را ابزار مهمی می داند و وزارت خزانه داری این کشور قصد دارد بعد از حمله شیمیایی اخیر، دویست تحریم جدید را ضد سوریه اعمال کند.

وی تاکید کرد: این تحریم ها در طول دو هفته آینده اعلام خواهند شد و اشخاص حقیقی و حقوقی را در سوریه هدف قرار خواهند داد.

ملاحظات  : نتیجه اعتماد به لبخند بیگان