فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید دوران منصوب شد


فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید دوران منصوب شد

 مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید پایگاه شهید دوران نیروی هوایی ارتش با حضور فرماندهان و جمعی از مسئولین لشگری و کشوری امروز شنبه 2 تیرماه برگزار شد و طی حکمی از سوی امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر خلبان اسماعیل لشکری به فرماندهی پایگاه شهید دوران منصوب شد.

در این مراسم فرمانده نیروی هوایی با قدردانی از تلاش‌های امیر خلبان محمدی فرمانده سابق پایگاه هوایی شهید دوران گفت: کسب عناوین متعددی که پایگاه شهید دوران در طول مدت فرماندهی امیر محمدی در سطوح مختلف نیروهای مسلح کسب کرده حاکی از موفقیت وی در مسئولیت محوله است.

گفتنی است امیر خلبان اسماعیل لشکری پیش از این فرماندهی پایگاه شکاری شهید یاسینی بوشهر را بر عهده داشته است.

ایران- پرتغال/ شاگردان کی روش با عبور از یاران رونالدو تاریخ ساز می‌شوند

شامگاه دوشنبه ۴ تیر ۹۷ قرار است یکی از بزرگ ترین اتفاق های تاریخ فوتبال و حتی کشور ایران شکل بگیرد.

شبی که شاگردان کارلوس کی روش باید آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را مقابل پرتغال، قهرمان یورو ۲۰۱۶ برگزار کنند اما شاید بیشتر از نام تیم ملی پرتغال به عنوان حریف پایانی ایران درگروه مرگ، نام یک ستاره ماورایی ذهن آریایی ها را به خود معطوف کرده باشد و این نام هم کریستیانو رونالدو، دارنده ۵ عنوان جایزه برترین بازیکن جهان و بهترین بازیکن فعلی دنیای توپ گرد است. 

ایران- پرتغال/پسران کی روش با عبور از یاران کریستیانو رونالدو تاریخ ساز می شود

 

بیشتر بخوانید:

http://javaninews.ir/%d8%a7%db%8c%d8

هم‌افزایی هوانیروز سپاه و ارتش موجب بازدارندگی در برابر دشمن است

امیر  سرتیپ یوسف قربانی در نشست مشترک با فرمانده هوانیروز سپاه پاسداران که روز شنبه 2 تیرماه در ستاد هوانیروز ارتش برگزار شد، گفت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و تاکید سلسله مراتب فرماندهی ارتش همایش هم افزایی و تعامل هوانیروز ارتش و سپاه را برگزار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: هدف از این دیدار بررسی راه های  انتقال تجربیات هوانیروز ارتش و هم افزایی در حوزه بالگردی، آموزش، تعمیر و نگهداری، شبیه ساز بود.

موشک‌هایی که هر زمینی را شخم می‌زنند


موضوعی که چند سالی در تمامی محافل بین المللی مطرح می‌شود، بحث موشکی جمهوری اسلامی ایران است. مقامات کشورمان بارها به صراحت اعلام کردند که برنامه موشکی جزو خطوط قرمزی است که به هیچ وجه در مورد آن مذاکره نمی کنند. از نگاه تهران، برنامه موشکی مسئله ای مستقل از برنامه هسته ای و برجام و هر توافق دیگری است و جزو توانایی های نظامی متعارف به حساب می آید که ربطی به توانایی های غیرمتعارف مانند کلاهک هسته ای ندارد.

موشک‌هایی که هر زمینی را شخم می‌زنند

بیشتر بخوانید:

http://javaninews.ir/%d9%85%d9%88%d8

آلمان 2 - سوئد 1/شلیک کروس در دقیقه 95 برای ادامه حضور ژرمن ها در جام +فیلم


تیم های ملی آلمان و سوئد از ساعت 22 و 30 دقیقه در چارچوب گروه Fجام جهانی 2018 روسیه به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر یک آلمان به پایان رسید.

ترکیب تیم ملی آلمان:

مانوئل نویر، هکتور، دراکسلر، کروس، ورنر، رویس، مولر، رودیگر، بواتنگ، کیمیش، رودی

نتیجه لحظه به لحظه/ آلمان 0 - سوئد 0

ترکیب تیم ملی سوئد:

اولسن، لوستیگ، لیندلوف، آگوستینس، گرانکویست، لارسن، اکدال، فورسبرگ، برگ، کلاسون و تویوونن

نتیجه لحظه به لحظه/ آلمان 0 - سوئد 0بیشتر بخوانید: