باشگاه الغرافه از پیوستن طارمی به این تیم خبر داد+ عکس



خبر باشگاه الغرافه از پیوستن مهدی طارمی به این تیم

 ؛ مهدی طارمی که به تیم پرسپولیس اعلام کرده بود قصد جدایی از این تیم و لژیونر شدن دارد، با انتخاب تیم جدیدش از جمع سرخ پوشان جدا شد تا راهی لیگ ستارگان قطر شود.

باشگاه الغرافه قطر ساعاتی قبل با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، تایید کرد با مهدی طارمی به توافق نهایی رسیده و این مهاجم ملی‌پوش ایرانی روز دوشنبه به دوحه می‌رسد، بلافاصله در تست‌های پزشکی شرکت می‌کند و پس از آن قراردادش را امضاء خواهد کرد.

طبق اعلام مسئولان پرسپولیس، این باشگاه مبلغ هشتصد هزار دلار را برای صدور رضایت‌نامه طارمی در نظر گرفته بود که به نظر می‌رسد باشگاه الغرافه با پرداخت این مبلغ توانسته ستاره ملی‌پوش سرخ پوشان را به خدمت بگیرد.

باشگاه الغراقه قطر در صفحه اینستاگرام نوشت:

"مهدی طارمی برای پیوستن به الغرافه فردا (روز دوشنبه ) وارد قطر می شود."

 خبر باشگاه الغرافه از پیوستن مهدی طارمی به این تیم

هنوز پرسپولیس را دوست دارم اما به امتیاز احتیاج داریم



کاپیتان تیم فوتبال مشکی‌پوشان خراسان ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند مقابل پرسپولیس نتیجه بگیرد.

حمید حاج ملک و سیدجلال حسینی و حسین بادامکی

رونمایی از دستاورد‌های جدید هوانیروز در آینده نزدیک/




امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران  در مورد اقدامات هوانیروز در زلزله غرب کشور اظهار کرد: برابر دستورات فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی زمینی از ابتدای صبح روز بعد از زلزله، ۵۶ فروند از بالگرد‌های ما وارد منطقه شدند و همچنین ۱۴۶ فروند دیگر هم آماده برای خدمت رسانی بودند.

فرمانده هوانیروز ادامه داد: بالگرد‌ها در روز اول توانستند نزدیک به ۹۰۰ نفر از مصدومین را به بیمارستان‌های نزدیک منتقل کنند و در طول مدت امدادرسانی نیز بالگرد‌های هوانیروز ۹۰۰ سورتی پرواز انجام دادند که طی آن بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ نفر مصدوم جا به جا شدند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این اقدامات بالگرد‌های هوانیروز به مناطق صعب‌العبوری که امکان تردد خودرو نبود رفته و کار امدادرسانی را انجام دادند و وسایل گرمایشی و مایحتاج مردم را در اختیار آن‌ها قرار دادند.

قطع را‌ه‌های ارتباطی تروریست‌ها در سنجار توسط ارتش سوریه




قطع را‌ه‌های ارتباطی تروریست‌ها در سنجار توسط ارتش سوریه

  منابع وابسته به گروه‌های مسلح اعلام کردند که ارتش سوریه و متحدانش پس از سیطره بر روستاها و شهرک هایی در حومه جنوب شرقی ادلب موفق به قطع امدادرسانی سنجار تحت سیطره هیئت تحریر الشام و گروه‌های دیگر در حومه ادلب شدند.

این منابع بیان کردند: ادامه پیشروی های ارتش سوریه و متحدانش، همه روستاها و مناطق شرق راه آهن که شهر حلب را به دمشق متصل می کند را در محاصره یا سقوط کرده از حیث نظامی قرار می دهد و این پیشروی ها سبب محاصره گروه‌های مسلح می شود.

پیروز بزرگ سال ۲۰۱۷ «ایران» بود/ ایرانی‌ها به یک قدمی اسرائیل رسیدند



نتانیاهو

دنیا پوتین را به عنوان بزرگ‌ترین فرد پیروز سال ۲۰۱۷ می‌شناسد، اما از نظر اسرائیلی‌ها با تثبیت موجودیت نظامی ایران در مرزهای اسرائیل، پیروز بزرگ این سال جمهوری اسلامی است.