اقرار اقتدار ایران اسلامی از اینه رسانه های بیگانه

♦️پایگاه خبری رژیم صهیونیستی آروتز شوا (Arutz Sheva) نوشت: این یکی از چندصد پایگاه موشکی با عمق 500 متر زیرزمین است که در سراسر ایران پخش شده‌اند. هدف ایران از افشا کردن این تونل‌ها، نشان دادن تدوام برنامه موشکی ایران علی‌رغم قطعنامه‌های شورای امنیت و توافق هسته‌ای است.

♦️شبکه خبری آمریکایی فاکس نیوز (foxnews) نوشت: پایگاه نشان داده شده مملو از موشک‌های میان برد و دوربرد آماده شلیک بود که فقط یکی از چندین پایگاه مخفی در سراسر ایران است.

♦️خبرگزاری آلمان نوشت: این تصاویر فقط یک روز بعد از تصویب شدن برجام در مجلس و سه روز پس از آزمایش موفق موشک بالستیک جدید ایران که ممکن است قطعنامه شورای امنیت را نقض کرده باشد، پخش شدند.

♦️یاهو نیوز نوشت: نمایش تونل‌های زیرزمینی درپی فشارهای قانون‌گذاران بوده تا ثابت شود برنامه نظامی ایران با توافق هسته‌ای تضعیف نشده است.

♦️شبکه خبری سی‌ان‌ان (CNN) مجموعه تونل‌های زیرزمینی ایران را به صحنه فیلم‌های جیمز باند تشبیه کرد و نوشت: کوهستانی بظاهر نفوذ ناپذیر مملو از مردانی یونیفورم پوش و موشک‌های خطرناک سوار بر لانچر که در تونل بسیار طولانی زیر زمین قرار گرفته‌اند. تمام پایگاه‌های نظامی آمریکا در خاورمیانه در تیررس موشک‌های ایرانی قرار دارند.

♦️یورونیوز نوشت: تونل‌هایی به طول چندصد متر و ارتفاع ده متری، با موشک‌ها و سخت‌افزارهای جنگی پر شده بودند. ایران  قصد داشت بگوید این نمایش در واکنش به قدرت‌نمایی دولت‌های غربی و روی میز بودن گزینه نظامی است.

♦️پایگاه خبری شبکه آمریکایی اِی‌بی‌سی (ABC news) نوشت: فرمانده  نظامی ایران اعلام کرده است که ایران هیچ جنگی را آغاز نخواهد کرد ولی اگر دشمن اشتباهی مرتکب شود، پایگاه‌های موشکی مانند آتش‌فشان از زیر زمین فوران خواهند کرد.

♦️پایگاه خبری بازفید (buzzfeed) تصاویر پخش شده از تلویزیون ایران در راستای تقویت نمایندگان مجلس بود اما ویدئو به تنهایی نتوانست بینندگان را زیاد بترساند، زیرا حرکت زیاد دوربین، کات‌های سریع و نماهای لرزان بیشتر شبیه فیلم‌های مایکل بِی بود.

♦️روزنامه‌های واشنگتن پست (washingtonpost)، دیلی استار (Daily Star)، هاآرتص (Haaretz) و پایگاه خبری دیلی بیست (daily beast) به بازنشر خبرهای آسوشیتد پرس و خبرگزاری فرانسه اکتفا کرده و پخش تصاویر تونل‌های زیرزمینی را خودنمایی سپاه توصیف کردند.

غذاهای آماده «ساخت آمریکا» در مقرهای داعش

نیروهای بسیج مردمی عراق، از کشف بسته های غذای آماده "ساخت آمریکا" در پایگاه ها و مراکز آزادشده از اشغال داعش خبر می‌دهند.
 به گزارش مشرق، این غذاهای آماده و بسته بندی شده، به تازگی تولید شده و برای تغذیه عناصر داعش کاربرد داشته است.

به نوشته سایت شبکه روسیا الیوم، نیروهای بسیج مردمی عراق موسوم به "الحشد الشعبی"، این بسته های غذای آمریکایی را در کارخانه کودسازی شهر بیجی در استان صلاح الدین که از مراکز استقرار نیروهای داعش بود، کشف کرده اند.

تروریست های داعش در حالی از غذاهای بسته بندی شده آمریکایی تغذیه می کنند که در رفتار با مردم مناطق تحت اشغال، آنان را از کوچکترین کارهایی که به زعم داعش "غیرشرعی" است، به شدت برحذر می دارند و خاطیان را به سختی کیفر می دهند؛ اما خود در ساده ترین امور روزانه یعنی خوردن و آشامیدن، از مواد غذایی آمریکایی که "حلال" نبودن آنها تقریبا قطعی است استفاده می کنند.

یک پایگاه صهیونیستی اعلام کرد

یک پایگاه صهیونیستی اعلام کرد پادشاه عربستان پس از انجام رفتار "دیوانه وار" برای آسیب رساندن به خود، به بیمارستان منتقل شد.به گزارش مشرق،‌ دبکا نوشت: ملک سلمان، پادشاه 79 ساله عربستان سعودی به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ریاض منتقل شد.بر اساس این گزارش، منابعی اعلام کردند که ملک سلمان پس از انجام رفتار "دیوانه وار" برای زخمی کردن خود، به بیمارستان انتقال یافت.دبکا در ادامه نوشت: "ملک سلمان، که از ده ماه پیش به تخت نشسته است، از بیماری زوال عقل و آلزایمر رنج می برد. محمد بن نایف، ولیعهد سعودی، در تلاش برای رسیدن به تاج و تخت است."در ادامه گزارش این پایگاه صهیونیستی آمده است: " به ملک سلمان داروهای بیهوشی زیادی تزریق شد و به زور وی را به بیمارستان منتقل کردند تا او را از قدرت برکنار کنند." 

در چند روز آینده منتظر خبر اقدام تلافی‌جویانه سپاه باشید

سردار کاظمینی:

 

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران با اعلام نحوه شهادت سردار حسین همدانی در سوریه، به تروریست‌های تکفیری هشدار داد که طی روزهای آینده منتظر اقدام تلافی‌جویانه سپاه باشند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جماران نوشت: سردار محسن کاظمینی در گفتگویی درباره اینکه سپاه پاسداران چه واکنشی نسبت به شهادت سردار همدانی نشان خواهد داد، اظهار کرد: در چند روز آینده منتظر خبر اقدام تلافی جویانه سپاه بر علیه تروریست های تکفیری باشید. وی در پاسخ به سوالی درباره نحوه شهادت سردار همدانی در سوریه، بیان کرد: ایشان در طول مسیر در حالی که فاصله یک منطقه تا منطقه دیگر را طی می کرده اند، به شهادت رسیدند. فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران  با اعلام جزئیات نحوه شهادت سردار همدانی، تصریح کرد: ایشان به همراه راننده خود در نزدیکی های حلب مشغول رصد کردن منطقه بوده اند که به کمین نیروهای دشمن برمی خورند. سردار کاظمینی ادامه داد: متاسفانه در جریان این ماجرا، سردار همدانی به شهادت می رسند و راننده ایشان نیز زخمی می شوند.ویانه سپاه باشید

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران با اعلام نحوه شهادت سردار حسین همدانی در سوریه، به تروریست‌های تکفیری هشدار داد که طی روزهای آینده منتظر اقدام تلافی‌جویانه سپاه باشند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جماران نوشت: سردار محسن کاظمینی در گفتگویی درباره اینکه سپاه پاسداران چه واکنشی نسبت به شهادت سردار همدانی نشان خواهد داد، اظهار کرد: در چند روز آینده منتظر خبر اقدام تلافی جویانه سپاه بر علیه تروریست های تکفیری باشید. وی در پاسخ به سوالی درباره نحوه شهادت سردار همدانی در سوریه، بیان کرد: ایشان در طول مسیر در حالی که فاصله یک منطقه تا منطقه دیگر را طی می کرده اند، به شهادت رسیدند. فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران  با اعلام جزئیات نحوه شهادت سردار همدانی، تصریح کرد: ایشان به همراه راننده خود در نزدیکی های حلب مشغول رصد کردن منطقه بوده اند که به کمین نیروهای دشمن برمی خورند. سردار کاظمینی ادامه داد: متاسفانه در جریان این ماجرا، سردار همدانی به شهادت می رسند و راننده ایشان نیز زخمی می شوند.