حرکات هرگز دیده نشده از کی‌روش+تصاویر


دیدار تیم های ایران و اسپانیا با هیجان خاصی برای همه فوتبال دوستان در جریان بود اما سرمربی تیم ملی در کازان و کنار خط با هیجانی که تاکنون از او دیده نشده، شاگردانش را هدایت می کرد.

کارلوس کی روش با فریادهای بی سابقه اش قصد داشت روحیه جنگندگی را در شاگردان مضاعف کرده و با تهییج بازیکنان آنها را به مبارزه تا نهایت توان تشویق کند.

کی روش که از اهمیت نتیجه گرفتن در این مسابقه به خوبی آگاه بود نمی خواست تحت هیچ شرایطی بازنده میدان باشد و با امتیاز از این بازی خارج شود.

هیجان هرگز دیده نشده از کی‌روش+تصاویر

هیجان هرگز دیده نشده از کی‌روش+تصاویر

هیجان هرگز دیده نشده از کی‌روش+تصاویر

هیجان هرگز دیده نشده از کی‌روش+تصاویر

حرکات هرگز دیده نشده از کی‌روش+تصاویر

رهبر انقلاب از بازی عالی ملی‌پوشان فوتبال در برابر اسپانیا تجلیل کردند


پیام مقام‌ معظم رهبری به کاروان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در روسیه با تاکید بر عملکرد عالی ملی‎پوشان در دیدار برابر اسپانیا ابلاغ شد.

رهبر انقلاب از بازی عالی ملی‌پوشان فوتبال در برابر اسپانیا تجلیل کردندرهبر انقلاب از بازی عالی ملی‌پوشان فوتبال در برابر اسپانیا تجلیل کردند.

طی تماس دفتر مقام معظم رهبری با اردوی تیم ملی در روسیه و مدیر کاروان اعزامی، فدراسیون فوتبال، پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به کاروان و بازیکنان تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران را به شرح زیر اعلام می‌کند:

"بازی دیشب شما عالی بود؛ خدا قوت."

انتهای پیام/

عکسی دلخراش از یک کودک مهاجر که به نماد سیاست‌ ضدمهاجرتی آمریکا تبدیل شد


 انتشار عکسی دلخراش از یک دختربچه گریان دو ساله در مرز مکزیک با آمریکا که ماموران امنیتی در حال بازرسی مادر او هستند، انتقادات بسیاری را علیه سیاست‌های ضدمهاجرتی دونالد ترامپ برانگیخته است.

به نقل از شیکاگو تریبون، این عکس که سه شنبه گذشته گرفته شده به نماد سیاست تحمل صفر ترامپ تبدیل شده و تاکنون میلیون ها نفر در سطح جهان آن را مشاهده کرده اند. با اجرای این سیاست، تاکنون صدها کودک مهاجر از والدینشان جدا شده اند.

عکسی دلخراش از یک کودک مهاجر که انتقادات زیادی را در جهان علیه سیاست‌های ضدمهاجرتی آمریکا برانگیخته است+تصویر