اوصاف مردم در آخر‌الزمان(حکایت خوبان) ":



پیامبر گرامی اسلام (ص) در اواخر عمر خود اصحاب را جمع کردند و فرمودند: «زمانی بر مردم

 بیاید که اخلاق انسانی از آنان رخت بربندد، چنان که اگر نام یکی را بشنوی، به از آن بود که آن
را ببینی، یا اگر او را ببینی به از آن است که او را بیازمایی.
چون او را بیازمایی، حالات زشت و ناروا در او مشاهده می‌کنی. دین شان پول و قبله‌گاهشان
 زنان شان می‌شود.
برای رسیدن به اندک نانی، پیش هر کس کرنش می‌کنند. نه خود را در پناه اسلام می‌دانند ونه به
کیش نصرانی زندگی می‌کنند.
بازرگانان و کاسبان شان رباخوار و فریبکار، و زنان شان خود را برای نامحرمان بیارایند. در آن
هنگام، اشرارشان بر آن ها چیره گردند، و هر چه دعا کنند به اجابت نرسد.»(1)

سرطان روده بزرگ را با این ماده از خود دور کنید


به گزارش  خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ انجمن سرطان آمریکا پیش بینی کرد که  امسال  95 هزار و 270 مورد جدید سرطان روده بزرگ تشخیص داده شده است که اغلب، بیماران مبتلا با پرتودرمانی، جراحی یا شیمی درمانی درمان شده اما همه این روش ها  عوارض جانبی به همراه دارند. 
از سوی دیگر در یک مطالعه اخیر بیان شده است که درمان های طبیعی عوارض کمتری دارند.  
اسید لوریک روغن نارگیل که در شیر مادر نیز یافت می شود، دارای خواص ضد سرطان قوی است، این اسید در واقع یک اسید چرب با زنجیره متوسط ​​است که موجب افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن می شود.

امنیت مرز را مدیون رشادت های مرزبانان هستیم



به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ حجت الاسلام ابراهیم گزمه گفت: امروزه نعمت امنیت را مدیون رشادت ها و جوان مردی های مرزبانان و همه ی افرادی که در مرز خدمت می کنند هستیم که با در پیش گرفتن راه شهدای دفاع مقدس توانسته اند امنیت را در مرزها به وجود آورند.
وی افزود: گروهک های تروریستی بارها در مرزهای جنوب شرق کشور دست به عملیات های غیر انسانی زده اند تا بلکه بتوانند ذره ای اختلاف در میان شیعه و سنی در استان بیاندارند اما هر یک از این اقدامات وحدت و انسجام را در منطقه بیشتر کرده است.
امام جمعه هیرمند بیان داشت: همه ی گروهک های تروریستی به دست آمریکا و اسرائیل( و همچنین وهابیون و عربستان) مسلح می شوند و هدف آنان نیز از این عملیات ها بر هم زدن نظم عمومی جامعه است.
وی ابراز داشت: مسلما این آخرین اقدام آنان نیز نخواهد بود و باز هم گروهک های از خدا بی خبری به وجود خواهند آمد که این چنین اقداماتی را انجام بدهند اما مرزبانان فهیم جمهوری اسلامی ایران با عملیات های منحصر به فردی که انجام می دهند همواره از نفوذ انان به نقاط شهرهای همجوار مرز جلوگیری خواهند کرد.

کودتای "ساختگی" در حریم سلطان برای آشتی با اسد!


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، ضاحی خلفان که از نزدیکان محمد بن زاید ولی‌عهد ابوظبی است و به تنهایی به جای تمامی سردمداران "کم‌حرف" امارات درباره هر چیز اظهارنظر می کند، پس از کودتای ناکام ترکیه، در توییتر نوشت: "آنچه در ترکیه رخ داد، به نظر ساختگی و از پیش طراحی شده است تا برای اردوغان فرصتی به منظور آشتی با همتای سوری‌اش فراهم شود و به بهانه ایجاد امنیت در ترکیه و رفع خصومت با همسایگان، از اسد صلح و آشتی "التماس" کند.
به عقیده خلفان، "اردوغان از زمانی که نیت خود برای آشتی با ایران و اسد را آشکار کرد و از پوتین عذر خواست و به دشمنی با مصر ادامه داد، اعتبار خود را از دست داده است".
وی افزود: اردوغان چه پیروز شود و چه ببازد، برای اعراب در حد شخصیتی است که فقط به منافع خودش فکر می کند، حتی اگر این کار به بهای تهدید امنیت ملی کشورهای عربی تمام شود. عرب ها نباید به اردوغانِ دمدمی مزاج امید ببندند، چرا که او فقط به منافع حزب خود می اندیشد، نه منافع اعراب.

معاون جنجالی پلیس دبی، با ابراز تردید در واقعی بودن کودتای نافرجام ترکیه،


خلفان ضمن مخالفت با هر دو طرف درگیر در ترکیه نوشت: به هر دو طرف "نه" می گوییم. اکنون "حریم سلطان" دیوانه شده و کارش به جنون کشیده است. در زمان حکومت امپراتوری ترک ها، اعراب تحقیر می شدند و عزت و اقتدار و کرامت ما فقط در سایه حکومت حاکمان عرب ممکن خواهد بود.

وی در پایان افزود: اردوغان کیست؟ بوقلمون‌صفتی که یک روز همراه تو و روز دیگر بر ضد توست! حالا هم برای آشتی به دنبال اسد می دود.. اگر دولت ما با اسرائیل صلح می کرد، حریم سلطان دنیا را روی سرش می گذاشت، اما این کار برای اردوغان بی اشکال است و زنان حریم سلطان کلمه ای بر زبان نمی آورند.